1. Nejprve zkuste restartovat modem odpojením napájecího kabelu z elektřiny a počkejte asi 5 sekund. Následně kabel znovu zapojte.
  2. Pokud používáte naše anténní připojení k internetu a problém přetrvává, zkuste restartovat i anténu odpojením napájecího kabelu na 5 sekund a poté jej opět připojte. Důležité je, že po restartování antény je nutné vyčkat přibližně 2 minuty, než se anténa plně spustí, a teprve pak znovu restartovat modem. V opačném případě modem nemusí správně přijmout konfiguraci z antény a váš internet nebude fungovat.
  3. Dbejte na to, abyste nespletli pojem restart s pojmem reset. Vyhněte se stisknutí tlačítka RESET na vašem zařízení, neboť by to mohlo vést k vymazání konfigurace modemu a vyžadovat zpoplatněnou technickou návštěvu pro jeho znovunastavení.
  4. Zkontrolujte, jestli se modemu svítí zelená kontrolka a zda jsou všechny kabely pevně připojeny k modemu i k anténě (pokud je používáte).
  5. Pokud máte problém s připojením pouze na jednom konkrétním zařízení (např. na počítači), zatímco na ostatních zařízeních (jako je smartphone) funguje internet bez problémů, zkuste restartovat zařízení s problémem.
  6. V případě, že Wi-Fi nefunguje na žádném zařízení, vyzkoušejte připojit datový kabel, který jde do modemu, přímo do počítače nebo notebooku. Pokud na počítači či notebooku začne internet fungovat, je pravděpodobné, že problém je v modemu. U starších modelů se může stát, že Wi-Fi postupně přestane fungovat. V takovém případě si můžete vybrat nový modem z naší nabídky.
  7. Pokud ani po provedení všech výše uvedených kroků stále nemáte přístup k internetu, neváhejte se na nás obrátit.
Zpět na časté dotazy