U služeb připojení k internetu si zákazník může zvolit u vybraných tarifů ze dvou cenových úrovní – standardní nebo věrnostní. Ve věrnostním portfoliu je u vybraných tarifů poskytnuta věrnostní sleva, zahrnující zejména zřízení přípojky zdarma, pronájem příjímacího zařízení zdarma a věrnostní slevu.

Pokud jste si vybrali a chcete využívat službu z věrnostního portfolia, podmínky pro poskytnutí slevy splníte po době uvedené ve smlouvě, jinak po  12 měsících řádného užívání služeb (věrnostní období), není-li ve smlouvě uvedeno jinak.

Sleva se však projeví ve vyúčtování již od počátku, to znamená od aktivace (instalace) služby z věrnostního portfolia. Pokud však nesplníte podmínky pro poskytnutí slevy, zašleme Vám opravné vyúčtování ceny. V opravném vyúčtování Vám doúčtujeme cenu služeb ve standardní výši, a to od počátku probíhajícího věrnostního období, včetně instalace služby a plné ceny pronajatých zařízení.

V průběhu věrnostního období můžete změnit parametry služby v rámci věrnostního portfolia, věrnostní období poběží bez přerušení. Pokud se během věrnostního období rozhodnete, že již nadále nechcete využívat věrnostních výhod, můžete kdykoli přejít na standardní cenu služeb dle ceníku. Tak v podstatě přerušíte běh věrnostního období a my Vám opět vystavíme opravné vyúčtování. Věrnostní výhody Vám rádi poskytneme i v následujícím věrnostním období, a to za stejných podmínek.

Pokud jste s využíváním věrnostních výhod spokojeni a neozvete se nám sami, začne běžet nové věrnostní období. Pokud byste již nadále nechtěli služby z věrnostního portfolia, dejte nám to prosím vědět alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období, abychom změnu mohli včas zpracovat.