U služeb připojení k internetu si zákazník může zvolit u vybraných tarifů ze dvou cenových úrovní – standardní nebo věrnostní. Ve věrnostním portfoliu je u vybraných tarifů poskytnuta věrnostní sleva, zahrnující zejména zřízení přípojky zdarma, pronájem příjímacího zařízení zdarma a věrnostní slevu.

Pokud jste si vybrali a chcete využívat službu z věrnostního portfolia, podmínky pro poskytnutí slevy splníte po době uvedené ve smlouvě, jinak po  12 měsících řádného užívání služeb (věrnostní období), není-li ve smlouvě uvedeno jinak.

Sleva se však projeví ve vyúčtování již od počátku, to znamená od aktivace (instalace) služby z věrnostního portfolia. Pokud však nesplníte podmínky pro poskytnutí slevy, zašleme Vám opravné vyúčtování ceny. V opravném vyúčtování Vám doúčtujeme cenu služeb ve standardní výši, a to od počátku probíhajícího věrnostního období, včetně instalace služby a plné ceny pronajatých zařízení.

V průběhu věrnostního období můžete změnit parametry služby v rámci věrnostního portfolia, věrnostní období poběží bez přerušení. Pokud se během věrnostního období rozhodnete, že již nadále nechcete využívat věrnostních výhod, můžete kdykoli přejít na standardní cenu služeb dle ceníku. Tak v podstatě přerušíte běh věrnostního období a my Vám opět vystavíme opravné vyúčtování. Věrnostní výhody Vám rádi poskytneme i v následujícím věrnostním období, a to za stejných podmínek.

Před koncem věrnostního období Vás kontaktujeme způsobem, kterým Vám zasíláme vyúčtování a nabídneme Vám možnost prodloužení věrnostního období o další rok. Pro toto prodloužení pokračování výhod věrnostního období musíte vyjádřit jednoznačně svůj souhlas. Pokud svůj souhlas alespoň 15 dnů před koncem věrnostního období nevyjádříte, věrnostní program se tím přeruší a začneme Vám nadále účtovat ceny v běžné ceně dle Ceníku.

Poskytovatel si vyhrazuje právo pro vybrané lokality vstup do věrnostního programu neumožnit po časové období nebo i bez časového omezení.