Před vyplněním formuláře zkuste

Restart zařízení

Nejprve restartujte své zařízení (počítač, tablet, mobil, ...).

Restart sítě

Provedli jste restart modemu, routeru nebo switche odpojením od napájení na 10 sekund.

Kontrolu připojení

Ujistěte se, že počítač je připojen na Wi-Fi nebo kabelem.

Nahlaste poruchu

Pokud problémy přetrvávají, vyplňte formulář níže.

Nahlášení poruchy

Vyplňte požadované údaje a my ihned započneme s řešením.

Použijte telefonní číslo, které používáte při komunikaci s námi, podle toho vás dohledáme.

Po odeslání formuláře

Dostanete SMS

Pošleme vám SMS s číslem požadavku a časem přijetí požadavku.

Dispečer ihned řeší

Náš dispečer vzdáleně začíná řešit vaší poruchu.

Technik jede

Pokud je to nutné, pošleme k vám technika.

Spokojený zákazník

Spokojený zákazník.

Prostřednictvím tohoto formuláře můžete pohodlně nahlásit případnou poruchu našich služeb.

Všechny potřebné informace se dostanou ke kolegům, kteří mají zrovna službu, a Váš požadavek začnou řešit co nejdříve.

Ještě než formulář vyplníte, ujistěte se, že jste:

  • Provedli restart počítače,
  • počítač připojili na wifi nebo kabelem do routeru,
  • provedli jste restart modemu, routeru nebo switche.

Ve formuláři stačí z kontaktních údajů vyplnit jen telefonní číslo, podle něj vás dohledáme.