Trvalým příkazem

Částka je každý měsíc stejná, takže jednou nastavíte příkaz a už se o nic nestaráte. Pro platby trvalým příkazem použijte "variabilní symbol pro trvalý příkaz".


Kartou přes tyto webové stránky

Okamžitá platba pro všechny platby a zálohy.


Kartou přes zákaznickou sekci stránek

Po přihlášení do zákaznické sekce můžete na jedno kliknutí vyrovnat platební kartou celý nedoplatek.


Jednorázovým příkazem

Každý měsíc dostanete fakturu a tu zaplatíte bankovním převodem, jak jste zvyklí - třeba ze svého internetového bankovnictví. Každá faktura má svůj vlastní variabilní symbol, který je zároveň číslem dokladu.


QR platbou

Každá naše faktura obsahuje QR kód pro rychlou platbu z mobilní aplikace vaší banky.


Kartou na pobočce

Přijímáme všechny běžné typy platebních karet.

Otevírací doba:
Po – Pá 8:00 – 16:00 hodin


V hotovosti na pobočce

V sídle firmy z bezpečnostních důvodů nedržíme hotovost a snadno se stane, že nebudeme mít drobné na vrácení. Pokud tedy platíte v hotovosti na naší pobočce, ujistěte se předem, že máte přesný obnos, nebo provedeme zálohovou platbu na další období.


V hotovosti v bance

Každé naše vyúčtování můžete zaplatit v hotovosti na kterékoli pobočce Fio banky v ČR a SR. Ale dejte pozor, banka za vklad třetí osobou účtuje regulační poplatek 90 Kč/€ 3. A ten budete muset zaplatit v bance vy.


Poštovní poukázkou

Každý měsíc můžete do schránky dostat tištěné vyúčtování s předvyplněnou poštovní poukázkou (složenkou). Zasílání tištěného vyúčtování je zatíženo poplatkem a je třeba uvažovat i poplatek poště za zprocesování platby téměř 50 Kč.

Máte problém s platbou za naše služby? Spletli jste se v platebních údajích, nemůžete je najít, nejste si jistí, jestli platba došla? Na každý problém máme řešení. Projděte si nejčastější dotazy nebo nás kontaktujte.

Kde najdu platební údaje? Jak dlouho trvá, než platba dorazí? Poslal/a jsem platbu, a přesto mi přišla upomínka?