Na brožurce, kterou jste dostali při zapojení přípojky, máte přihlašovací údaje do zákaznická sekce. V té naleznete seznam všech přijatých plateb, všechna vystavená vyúčtování i faktury ke stažení.
- Zkontrolujte, zda již uplynula doba potřebná pro připsání platby na váš klientský účet. Ta se liší podle podle způsobu úhrady.
Ve většině případů se platba připíše do 3 pracovních dní, při platbě poštovní poukázkou to však může trvat až 5 pracovních dní.
Výjimkou je platba kartou on-line, případně platba v hotovosti nebo kartou na adrese sídly firmy. Ta se připíše hned. - Pokud i po uplynutí lhůty vaši platbu stále neevidujeme, zkontrolujte, zda platba v pořádku odešla z vašeho bankovního účtu a obsahovala všechny potřebné údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částku).
Vážení zákazníci, mějte prosím na paměti, že v sídle firmy z bezpečnostních důvodů nedržíme hotovost a snadno se stane, že nebudeme mít drobné na vrácení. Pokud tedy platíte v hotovosti na našem Obchodním oddělení, ujistěte se předem, že máte přesný obnos, nebo provedeme zálohovou platbu na další období.
Příklad: hradíte vyúčtování 345 Kč, ale přijmeme od vás bankovku v hodnotě 500 Kč. Částku 155 Kč převedeme jako zálohu na částečnou úhradu následujícího období.