Na brožurce, kterou jste dostali při zapojení přípojky, máte přihlašovací údaje do zákaznická sekce. V té naleznete seznam všech přijatých plateb, všechna vystavená vyúčtování i faktury ke stažení.

  1. Zkontrolujte, zda již uplynula doba potřebná pro připsání platby na váš klientský účet. Ta se liší podle podle způsobu úhrady.
    Ve většině případů se platba připíše do 3 pracovních dní, při platbě poštovní poukázkou to však může trvat až 5 pracovních dní.
    Výjimkou je platba kartou on-line, případně platba v hotovosti nebo kartou na adrese sídly firmy. Ta se připíše hned.
  2. Pokud i po uplynutí lhůty vaši platbu stále neevidujeme, zkontrolujte, zda platba v pořádku odešla z vašeho bankovního účtu a obsahovala všechny potřebné údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částku).

Vážení zákazníci, mějte prosím na paměti, že v sídle firmy z bezpečnostních důvodů nedržíme hotovost a snadno se stane, že nebudeme mít drobné na vrácení. Pokud tedy platíte v hotovosti na našem Obchodním oddělení, ujistěte se předem, že máte přesný obnos, nebo provedeme zálohovou platbu na další období.

Příklad: hradíte vyúčtování 345 Kč, ale přijmeme od vás bankovku v hodnotě 500 Kč. Částku 155 Kč převedeme jako zálohu na částečnou úhradu následujícího období.

Zpět na informace o platbách