Před vyplněním formuláře zkuste

Restart zařízení

Zkuste provést restart počítače.

Kontrolu připojení

Ujistěte se, že počítač je připojen na Wi-Fi nebo kabelem.

Restart sítě

Provedli jste restart modemu, routeru nebo switche.

Nahlaste poruchu

Pokud problémy přetrvávají, vyplňte formulář níže.

Nahlášení poruchy

Vyplňte požadované údaje a my ihned započneme s řešením.

Použijte telefonní číslo, které používáte při komunikaci s námi, podle toho vás dohledáme.

Prostřednictvím tohoto formuláře můžete pohodlně nahlásit případnou poruchu našich služeb.

Všechny potřebné informace se dostanou ke kolegům, kteří mají zrovna službu, a Váš požadavek začnou řešit co nejdříve.

Ještě než formulář vyplníte, ujistěte se, že jste:

  • Provedli restart počítače,
  • ujistili se, že počítač je připojen na wifi nebo kabelem,
  • provedli jste restart modemu, routeru nebo switche.

Ve formuláři stačí z kontaktních údajů vyplnit jen telefonní číslo, podle něj vás dohledáme.