S doplňkovou službou PREMIUM SUPPORT získáte nejen neustálou profesionální péči, ale také jistotu, že jakýkoliv problém bude rychle a efektivně vyřešen. Nabízíme vám exkluzivní služby, které vám ušetří čas i náklady a zajistí klidný chod vaší firmy.

Vždy budete na prvním místě. Užijte si pohodlí a jistotu, kterou vám naše profesionální podpora nabízí.

Co je PREMIUM SUPPORT?

Proaktivní dohled a notifikace v pracovní době
Náš dohledový tým ihned detekuje a řeší vzniknuvší abnormalitu na vaší lince. Mezi vybrané hlídané parametry linky patří náhlý vzrůst latence, packet loss či přepnutí na záložní linku. V pracovní době zákazníkovi aktivně voláme, nebo jinou formou předáváme informaci. V nočních hodinách případ zaevidujeme a pokud ho nedokážeme vyřešit sami na dálku, rezervujeme čas analytika nebo slot pro výjezd technika na ráno.

Přednostní výjezd technika
Ve chvíli potřeby vám garantujeme přednostní technický zásah před ostatními zákazníky, což minimalizuje dobu přerušení služby.

VIP linka 24/7 bez automatu
Kdykoliv potřebujete, máte přímý přístup na naši VIP linku, kde vás nečeká žádný automat, ale okamžitě se spojíte s kompetentním odborníkem.

K tarifům OFFICE za nízký poplatek.
K tarifům GARANT zdarma.